سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین جوراب کفی افزایش قد لینک سرا کجا بخریم چیست

سوال و جواب کفی کوچک افازیش قد جنس فومی نرم برای پاهای پهن و درش

    نظر

طراحی نامرئی: نیمی از کفی های افزایش قد طراحی نامرئی هستند ، هیچ کس نمی تواند راز افزایش قد شما را بداند ، مناسب برای یک جلسه ، قرار ملاقات ، عروسی ، مراسم خاص یا هر رویدادی که دوربینی در آن کمین کرده باشد.

جذب شوک: بالشتک های پاشنه گسترده و از طرفی به اندازه کافی برای پاشنه شما پشتیبانی می شوند ، طرح می تواند شوک را کاهش دهد ، باعث کم شدن فشار شود و از سر خوردن کفی های داخل کفش شما جلوگیری کند.

ماده با کیفیت بالا: ساخته شده از مواد ژل نرم و با دوام ژل با فتیله شدن عرق ، پارچه لایه ضد لغزش برای شادابی و راحتی.

FIT MOST SHOES: این درزهای بلند کننده پاشنه در دو اندازه هستند ، برای خانمها و آقایان موجود است و متناسب با اکثر انواع کفش ها مانند کفش های مخصوص دویدن ، کفش های لباس ، بوت ها ، کفش های کتانی ، کفش های کار و ... با توجه به کفش و قد مورد نیاز خود ، برای راحتی راحت تر ، قد 0.6 "یا 1" را انتخاب کنید.

بدون خطر: اگر از این خرید راضی نیستید ، لطفا در صورت تمایل با شناسه سفارش خود با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چگونه دوست دارید به ما کمک کنیم ، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا پاسخگوترین راه حل را ارائه دهیم. محصولات ما با کیسه ziplock قابل استفاده مجدد بسته بندی می شوند ، به راحتی باز و مهر و موم می شوند ، هنگامی که بسته سالم است ، بازگشت بسیار راحت تر است. ازت خیلی ممنونم بابت زمانی که واسم گذاشتی.



سوال و جواب کفی کوچک افازیش قد جنس فومی نرم برای پاهای پهن و درشت







2 بسته وجود دارد. می توانید از آنها برای هر دو پا استفاده کنید زیرا سمت راست یا چپ نیست.


س :ال: آیا این مورد بصورت جفت عرضه می شود؟

پاسخ: همراه دو عدد در ظرف است. آنها در هر دو پا قرار می گیرند.


سوال: آیا این کفش برای اندازه 8.5 مناسب است؟

پاسخ: بله ، کفش های من اندازه 8 است ، من اندازه L می گیرم و بسیار راحت هستند.


سوال: آیا آنها برای مدت زمان طولانی راحت ترند

پاسخ: بله ، من آنها را همیشه در کفشهایم می پوشم.

سوال: اگر پای شما کوتاهتر از پای دیگر باشد می توانید از یکی استفاده کنید؟

پاسخ: من فکر می کنم


سوال: آیا اندازه بزرگ برای مردان و زنان است؟

پاسخ: دوست عزیز ، برای خانمها و آقایان موجود است.


سوال: آیا این کفش ها در اندازه 6 مناسب هستند؟

پاسخ: از سوال شما متشکرم ما در واقع 2 سایز برای این محصول داریم ، کفش Small را برای سایز 6 پیشنهاد می کنیم.


سوال: من به دنبال پوشیدن احتیاط این جوراب ها هستم. آیا وقتی کفش ، فقط جوراب نپوشید ، آشکار خواهد شد؟

پاسخ: مطمئن نیستم که اینها فقط در جوراب ها جا بمانند. آنها کمی می چسبند تا به کفش های شما بچسبند ، اما جوراب ها فقط مطمئن نیستم. اینها فقط زیر پاشنه شما می روند تا بتوانند به جلو بلغزانند.


س :ال: این کارها را برای تاندینیت آشیل انجام دهید. اندازه کفش 8-9 زنانه؟

پاسخ: از سوال شما متشکرم بله اینها برای تاندون آشیل کار می کنند ، ما اندازه بزرگ را به شما پیشنهاد می دهیم.


سوال: چه اندازه ای برای خانم های 7 سال؟

پاسخ: با عرض پوزش ، موجودی آن موجود نیست ، ما سهام را به زودی پر خواهیم کرد.



سوال وسوال و جواب کفی کوچک افازیش قد جنس فومی نرم برای پاهای پهن و درشت جواب کفی کوچک افازیش قد جنس فومی نرم برای پاهای پهن و درشت



سوال: به فروشنده ... بعد از پوشیدن روز به روز ، هر چند وقت یک بار ، باید آنها را عوض کنید؟

پاسخ: از سوال شما متشکرم این درزهای پاشنه قابل شستشو و استفاده مجدد در کفش های دیگر است ، تا زمانی که از هم بپاشند به این شکل باقی می مانند و مجبور نیستید دوره آنها را تغییر دهید. در واقع ما تاکنون موردی راجع به این مورد شکسته ندیده ایم ، این بستگی به این دارد که شما از آن استفاده کنید.


س :ال: کفش چه سایزی نشانگر کوچک یا بزرگ است؟ من به عنوان یک مرد از اندازه 8.5 استفاده می کنم ، بنابراین چه اندازه ای کوچک یا بزرگ می شوم

پاسخ: از سوال شما متشکرم ما برای بسیاری از موارد لک دار ، Large szie را پیشنهاد می دهیم. با این وجود باز هم به نوع کفش شما بستگی دارد ، به عنوان مثال اگر از آن در کفش چرمی استفاده می کنید ما Small را پیشنهاد می کنیم.


 در حالی که ما برای اطمینان از صحت اطلاعات محصول تلاش می کنیم ، تولیدکنندگان ممکن است لیست مواد تشکیل دهنده خود را تغییر دهند. بسته بندی و مواد واقعی محصول ممکن است حاوی اطلاعات بیشتر و یا متفاوتی از اطلاعات نشان داده شده در وب سایت ما باشد. ما توصیه می کنیم که فقط به اطلاعات ارائه شده اعتماد نکنید و همیشه قبل از استفاده یا مصرف یک محصول ، برچسب ها ، هشدارها و دستورالعمل ها را بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول ، با تولید کننده تماس بگیرید. محتوای این سایت برای اهداف مرجع است و قرار نیست که جایگزین توصیه های پزشک ، داروساز یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی شود. شما نباید از این اطلاعات به عنوان تشخیص خود یا برای درمان یک مشکل سلامتی یا بیماری استفاده کنید. اگر مشکوک به مشکل پزشکی هستید فوراً با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود تماس بگیرید. اطلاعات و اظهارات مربوط به مکمل های غذایی توسط سازمان غذا و دارو مورد ارزیابی قرار نگرفته اند و برای تشخیص ، معالجه ، معالجه یا جلوگیری از هرگونه بیماری یا وضعیت سلامتی نیستند.